بهترین تیغه برف پاک کن خودرو

بهترین تیغه برف پاک کن خودرو

بهترین تیغه برف پاک کن خودرو

برف پاک کن یکی از ابزارهای ضروری و مهم برای هر خودرویی است که همیشه باید قبل از رانندگی، به خصوص در فصل های پاییز و زمستان، قبل از رانندگی از سالم بودن آن مطلع شوید. برای یک راننده هیچ چیز مهم ­تر از دید واضح داشتن به مسیر نیست. برف پاک کن در شرایط برف و بارانی، به شما کمک می­ کند که شیشه خود را به خوبی تمیز کرده و به رانندگی خود ادامه دهید. تیغه برف پاک کن، باید سالی یک یا دو بار تعویض گردد؛ چرا که با گذشت زمان، تیغه و لاستیک آن از بین می­رود و باعث می­ شود شیشه را به خوبی تمیز نکند یا در موقع کار کردن، با سروصدا همراه باشد یا روی شیشه خودروی شما، خط و خش بیندازد. ما در این مقاله بهترین تیغه برف پاک کن خودرو را برای شما معرفی می­ کنیم و توضیح می­ دهیم که کدام مدل از تیغه برف پاک کن­ ها برای شما مناسب است و از کدام فروشگاه ­های معتبر خریداری کنید.

بهترین تیغه برف پاک کن

بهترین تیغه برف پاک کن، تیغه­ هایی هستند که دوام بیشتری دارند تا زود به زود مجبور به تعویض کردن آن­ ها نباشید. همچنین بهترین تیغه، علاوه بر داشتن عمر بیشتر، باید شیشه را به خوبی و به شکل کاملی تمیز کند و در کنار این تمیزی، هیچ سروصدایی ایجاد نکند.

فروشگاه­ های سنتی و آنلاین زیادی در بازار وجود دارند که تیغه برف پاک کن می ­فروشند پس باید موقع “خرید تیغه برف پاک کن“، دقت لازم را داشته باشید تا یک جنس اصل بخرید؛ چون مدل­ های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که که به زودی خراب می­ شوند و حتی شاید باعث خط­ وخش شیشه خودرو شما بشود.

در فروشگاه اینترنتی لنزو، طیف گسترده ­ای از تیغه ­های برف پاک کن را برای فروش داریم که همه آن ­ها با تضمین اصالت کالا هستند که می ­توانید با نقد و بررسی آن ها، اقدام به خرید کنید. از مزیت­ های خرید از سایت لنزو، می­ توان به خرید آنلاین از این فروشگاه اشاره کرد. با شرایط فعلی کرونا، دیگر لازم نیست به بازار بروید و برای خودروی خود، تیغه برف پاک کن خریداری کنید. با خیال راحت می­ توانید تیغه برف پاک کن خود را از این سایت پیدا کرده و حتی با تخفیف ویژه خریداری کنید.

بهترین لاستیک تیغه برف پاک کن

همچنین شما می ­توانید از سایت لنزو، بهترین لاستیک تیغه برف پاک کن مناسب با خودروی خود را خریداری کنید. بهترین لاستیک تیغه برف پاک کن لنزو جنس کربن روغنی است که بهترین جنس با بالاترین کیفیت و بیشترین طول عمر است. لاستیک تیغه هم اگر کیفیت خوبی نداشته باشد یا اصل نباشد، نمی ­تواند شیشه خودرو را به خوبی تمیز کنید. لاستیک تیغه برف پاک کن، روکشی است که روی تیغه برف پاک کن قرار دارد. لاستیک تیغه برف پاک کن هم از اهمیت زیادی برخوردار است که اگر خوب باشد به رانندگی شما کمک بسیار خواهد کرد.

بهترین تیغه برف پاک کن لنزو
بهترین تیغه برف پاک کن خودرو

یکی از وظایف اصلی لاستیک تیغه برف پاک کن، به خوبی تمیز کرن شیشه خودرو است. لازم به ذکر است که موقع خرید لاستیک تیغه برف پاک کن، دقت کنید که متناسب با خودروی خود، خریداری کنید؛ چون برای مثال لاستیک تیغه برف پاک کنی که برای خودروی سمند است، برای پراید مناسب نیست. جنس لاستیک تیغه برف پاک کن از جنس لاستیک یا از جنس ژله است که انتخاب آن به عهده شما و با سلیقه شما است؛ ولی لاستیک­ های ژله ­ای در برابر رطوبت و آب­ زدایی، قدرت تمیز کردن زیاد و چسبندگی عالی دارند. ما در سایت لنزو، همه مدل لاستیک­ های تیغه برف پاک کن را برای فروش داریم که متناسب با سلیقه و بودجه خود می ­توانید خریداری کنید.

خرید تیغه برف پاک کن لنزو

همانطور که در بالا اشاره کردیم، موقع خرید “انواع تیغه برف پاک کن“، باید به اصل بودن آن دقت کنید و حواستان باشد که جنس تقلبی نخرید. ما در فروشگاه اینترنتی لنزو، طیف گسترده­ ای از تیغه­ های برف پاک کن با برند لنزو که جنس لاستیک آن کربن روغنی است که طول عمر و کیفیت بالایی دارد را برای هر خودرویی برای فروش در اختیار کاربران گذاشته­ ایم که همه این محصولات اصل می­ باشند؛ پس در مورد اصل بودن یا نبودن آن، هیچ نگرانی نداشته باشید. حتی ما روی محصولات خود، تخفیف هم قرار می ­دهیم تا هزینه خرید کردن این محصولات را برای کاربران کاهش دهیم. در ادامه به معرفی تعدادی از تیغه برف پاک کن ­هایی که در لنزو به فروش گذاشتیم را به صورت اجمالی نقد و بررسی می­ کنیم.

پرفروش ترین تیغه های لنزو

تیغه برف پاک کن زانتیا و مگان در سایت لنزو با قیمتی باور نکردنی به ارزش 200 هزار تومان می باشد که مناسب برای خودروهای زانتیا و مگان هست که نسبت به دیگر فروشگاه ­ها، قیمت آن مناسب تر است. لازم به ذکر است که سایز تیغه های این محصول در اندازه ­های 19 و 24 اینچ موجود می­ باشد که دارای بهترین کیفیت است.

تیغه برف پاک کن فابریکی فلزی سمند
تیغه برف پاک کن فابریکی فلزی سمند سایز 24-18

تیغه برف پاک کن فابریکی فلزی سمند، مناسب برای هر مدل سمند از جمله: سمند، سمند EF7، SE، LX، دنا و سورن می باشد که هزینه آن 120 هزارتومان می باشد. سایز تیغه های این محصول در اندازه ­های 18 و 24 اینچ در سایت موجود می باشد که متناسب با سلیقه خود می­ توانید خرید کنید.

تیغه برف پاک کن فلزی پژو 206
تیغه برف پاک کن فلزی پژو 206 در سایز 16-26

تیغه برف پاک کن فلزی پژو 206 با کیفیت بسیار بالا برای خودرو 206 ساخته شده که در اندازه ­های 16 الی 26 موجود و هزینه آن 120 هزارتومان است. این تیغه برف پاک کن مخصوص خودورو 206 می باشد که برای استفاده کردن در خودروهای دیگری مناسب نیست.

چرا خرید از سایت لنزو؟

فروشگاه لنزو، یکی از معتبرترین و قدیمی­ ترین فروشگاه در زمینه تولید و پخش لوازم خودرو در کشور می­ باشد که بیش از 40 سال است که در این زمینه فعالیت می کند. این فروشگاه همیشه سعی داشته است که محصولات درجه یک را با قیمت مناسب برای کاربران ارائه دهد.

همچنین فروشگاه لنزو در شهر تهران دارای سه شعبه می ­باشد که اگر قادر به مراجعه حضوری به این مغازه ­ها نیستید، می توانید از همین سایت اقدام به خرید لوازم خودرو با قیمت مناسب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

لنزو لامپ

×