آگاهی از قیمت برای خرید لامپ زنون

قیمت لامپ زنون

آگاهی از قیمت برای خرید لامپ زنون

بدون شک قبل از خرید هر نوع محصولی ابتدا بهتر است در رابطه با قیمت محصول موردنظر اطلاعات موردنیاز را کسب نمایید. از این رو در این بخش قصد داریم تا اطلاعات مورد نیاز را در رابطه با خرید لامپ زنون و قیمت لامپ زنون مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید خرید ایمن و مطمئن داشته باشید. “لامپ زنون یکی از پرنورترین لامپ های خودرو محسوب می شود.

خرید لامپ زنون

برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت لامپ زنون باید به اطلاعات دقیق در رابطه با محتویات بسته دسترسی داشته باشید. به طور کلی می توان گفت یک بسته لامپ زنون خریداری شده از دو بخش کیت ترانس و لامپ زنون تشکیل می شود. هر یک از این موارد با مشخصات مختلف در بازار موجود می باشند.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت لامپ زنون به نوع ترانس و لامپ انتخابی شما وابسته می باشد. با توجه به افزایش نرخ تورم در ایران عصر حاضر و عدم ثبات قیمت ها برای خرید لامپ زنون مشکلات بسیار زیادی ایجاد شده است. به طور کلی قیمت زنون بین 200 هزار تومان تا نهایت 2 میلیون تومان متغیر است. در صورتی که قصد خرید لامپ زنون را داشته باشید کارشناسان فروش لنزولامپ پاسخ سوالات شما را خواهند داد. همچنین شما می توانید سوالات خود را در بخش چت به صورت آنلاین و یا کامنت از کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی لنزولامپ بپرسید.

خرید و قیمت لامپ زنون
خرید لامپ زنون

کیت ترانس

این بخش از لامپ زنون خود به دو دسته طبقه بندی می شود که شامل نوع AC و یا DC می باشد. هر یک از این دسته ها نیز با توجه به قدرت و توان خروجی خود در مدل های 35 وات تا 200 وات دسته بندی می گردند.

لامپ زنون

این بخش از لامپ زنون نیز در دو مدل AC و DC و در دسته های سرامیکی و پلاستیکی در بازار موجود هستند. در صورتی که قدرت ترانس لامپ زنون زیاد باشد، حرارت نیز افزایش خواهد یافت که در این موارد لامپ زنون در دسته سرامیکی قرار خواهد گرفت. لامپ زنون نیز با توجه به قدرت از 35 تا 100 وات در بازار موجود می باشد و شما با توجه به نیاز خود می توانید اقدام به خرید لامپ زنون نمایید.

از این رو در دسترس داشتن اطلاعات کافی در رابطه با انواع مختلف کیت ترانس و لامپ زنون قبل از خرید لامپ زنون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و بهترین لامپ زنون برای ماشین خود را می توانید با توجه به انواع ترانس و کیت موجود در بازار انتخاب نمایید. مشاورین متخصص فروشگاه لنزولامپ همواره آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان به مشتریان خود هستند.

آیا خرید لامپ زنون و نصب آن مجاز است؟

 

لامپ زنون غیر استاندارد ممکن است خطرات بسیار زیادی را برای شما و دیگر رانندگان ایجاد نماید. لامپ زنون به حدی خطرناک است که ستاد مرکزی معاینه فنی خودروها در سراسر کشور نصب و استفاده از این نوع لامپ های خودرو را ممنوع اعلام کرده است و پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرده است که با افرادی که برای خودروی خودلامپ زنون غیر استاندارد نصب کرده اند را جریمه خواهد کرد و همچنین با این افراد به صورت قانونی برخورد خواهد کرد. متاسفانه برخورد قانونی با افرادی که اقدام به خرید لامپ زنون غیر استاندارد می کنند، تاکنون اجرایی نشده است و راهنمایی و رانندگی باید در این زمینه اقدامات جدی انجام دهند.

لازم به ذکر است که خرید لامپ زنون غیراستاندارد و نصب آن که دارای نور خیره کننده هستند در تهران و مراکز استان ها و جاده های بین شهری 500 هزار تومان و در دیگر شهرها 400 هزار تومان جریمه خواهند داشت. البته خرید لامپ زنون استاندارد و “نصب لامپ زنون” آن که نور پایینی دارد و برای دیگر راننده ها آزاردهنده و خیره کننده نمی باشد بلامانع است.

خرید لامپ زنون استاندارد

در صورتی که قصد خرید لامپ زنون را داشته باشید، توجه به ایمنی آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. هرچند لامپ های زنون مفید می باشند اما اگر اصول ایمنی را در آن ها رعایت نکنید، ممکن است خطراتی را برای شما ایجاد نماید.

یکی از مهم ترین موارد در رابطه با ایمنی لامپ زنون وارد شدن ضربه به آن در مواقع تصادف می باشد. در لامپ زنون که در کارخانه روی خودروی شما نصب شده است موارد ایمنی به طور کامل رعایت شده است که شامل موارد زیر هستند:

خرید لامپ زنون
آگاهی از قیمت لامپ زنون
  • استفاده از لامپ زنون استاندارد
  • نصب در کاسه چراغی که لنز دارد
  • تنظیم کاسه چراغ به نحو درست

لنز زنون

در هنگام خرید لامپ زنون بهتر است به این نکته دقت کنید که در لامپ های زنون به شکست نور نیازی نخواهید داشت و در کاسه چراغی که در آن از لنز استفاده شده است، شکست نور اتفاق نخواهد افتاد؛ اما در لامپ های هالوژن شکست نور انجام می گیرد. در کاسه چراغ دارای لنز نور در یک نقطه متمرکز می شود، از این رو در جاده وقتی ماشین مقابل به خودرو شما نزدیک شود نور کمتری به چشم راننده برخورد می کند و به این صورت است که باعث مختل شدن دید نخواهد شد.

 

تنظیم کاسه چراغ

پس از خرید این لامپ و در صورت تمایل برای نصب این چراغ باید کاسه چراغ را به خوبی تنظیم کنید. نکته مهم در رابطه با کاسه چراغ این است که در صورتی که کاسه چراغ خودرو شما به درستی تنظیم نشود، چشم شما خسته خواهد شد و برای راننده ماشین دید درست وجود نخواهد داشت و دید راننده خودرو مقابل نیز تا حدود 90% کاهش خواهد یافت.

به طور کلی می توان گفت تنظیم کاسه چراغ پس از خرید لامپ زنون و هالوژن و نصب آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و می توان تا حدود 75% و یا حتی بیشتر دید رانندگان را تحت تاثیر قرار دهد.

در صورتی که به تمام اطلاعات مورد نیاز در رابطه با خرید لامپ زنون دست یافتید و تصمیم قطعی خود را مبنی بر خرید این لامپ گرفتید، بدون شک به دنبال بهترین و پرنورترین لامپ های زنون خواهید بود. در بازار انواع لامپ زنون در برندها و کیفیت های مختلف وجود دارند. تمامی برندها تلاش خود را می کنند تا بخشی از نیازهای صاحبان خودروها را رفع نمایند و با توجه به آن لامپ های زنون مختلف را تولید و وارد عرصه بازار می کنند.

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

2 دیدگاه برای “آگاهی از قیمت برای خرید لامپ زنون

  1. علیرضا مقامی گفته:

    سلام.
    وقت بخیر برای خودرو ۲۰۶ هاچ بک یک لامپ استاندارد که هم نور پائین
    استاندارد باشد که دید خوبی داشته باشد وهم نور بالا که بتوانم دید استاندارد داشته باشد چه برندی را پیشنهاد می کنید متشکرم از همکاری
    شما
    سپاس

    • لنزو رضا اسدیان
      کارشناس لنزو گفته:

      سلام
      برای مشاوره و راهنمایی بهتر لطفا به این شماره در تلگرام واتس آپ ایتا و روبیکا پیام بدید.
      09103909605

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

لنزو لامپ

×