خرید بهترین و قوی ترین لامپ زنون

خرید قوی ترین لامپ زنون

زمانی که بحث از خرید یک لامپ مناسب برای ماشین می شود، انتخاب های زیادی پیش روی شما قرار می گیرد. اما در این بین لامپ های زنون گزینه ای مناسب می باشد. به همین جهت است که این روز ها طیف زیادی از رانندگان به دنبال خرید بهترین و قوی ترین لامپ های زنون هستند.

در واقع لامپ های زنون به نور بالا و البته کیفیت مناسبشان شناخته می شوند. به همین جهت است که طرفداران زیادی هم در بین رانندگان دارند. اما انتخاب بهترین لامپ زنون یا خرید قوی ترین لامپ زنون امر ساده ای نیست. در واقع این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند که مشتریان را در زمان خرید سردرگم می کند.

ما در این مقاله قصد داریم تا مقداری از این سردرگمی بکاهیم. به همین جهت است که انواع مختلفی از لامپ های زنون را خدمت شما خوبان معرفی کرده ایم. چنانچه شما هم در پی خرید بهترین و قوی ترین لامپ زنون هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

ماهیت لامپ زنون

قبل از اینکه بخواهیم بهترین و قوی ترین مدل های لامپ زنون را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم، بهتر است ابتدا مروری بر روی ماهیت این دسته از محصولات داشته باشیم. بدون شک این موضوع می تواند دلیل محبوبیت این تولیدات را شفاف تر نماید.

در حقیقت لامپ های زنون به گروهی از چراغ های خودرو گفته می شود که بر مبنای گاز زنون کار می کنند. این لامپ ها دارای یک محفظه بسته هستند که درون آن ها مقداری از گاز زنون قرار گرفته است.

با ورود جریان الکتریکی به فضای درونی این گاز، نور زیادی ساطع می شود. همین مورد سبب شده تا به عنوان یک انتخاب منحصر به فرد جهت چراغ خودرو شناخته شود.

افزون بر این موارد، لامپ های زنون نسبت به مدل های تنگستن عمر بسیار بیشتری دارند. مازاد بر این، فشار کمتری بر روی موتور خودرو اعمال می کنند. به همین جهت است که یک انتخاب اقتصادی تر به شمار می آیند.

از طرفی دیگر لامپ های زنون نسبت به سایر چراغ های خودرو نور بسیار بیشتری دارند. همین مورد سبب شده تا تقاضای زیادی برای خرید این دسته از تولیدات ایجاد شود.

متناسب با این تقاضا، انواع مختلفی از این محصولات به بازار عرضه شده است. این افزایش تنوع باعث شده است تا مردم در زمان خرید، دچار سردرگمی شوند. ما برای جلوگیری از این موضوع، لیستی از بهترین و قوی ترین لامپ های زنون موجود در بازار را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم تا تصمیم گیری برای شما ساده تر شود.

لیستی از قوی ترین و بهترین لامپ های زنون

برای انتخاب یک “لامپ زنون، می بایست مولفه های بسیار زیادی را در نظر گرفت. از جمله آن ها می توان به قدرت، میزان مصرف انرژی، شدت روشنایی، طول عمر، قیمت و… اشاره نمود. ترکیب نهایی این فاکتور ها می تواند شما را به قوی ترین و بهترین لامپ زنون برساند.

ما به جای شما تمام محصولات بازار را بررسی کرده و مولفه فوق را برای هر کدام لحاظ کرده ایم. بر این اساس یک لیست جامع از بهترین لامپ های زنون موجود در بازار را گردآوری کرده ایم که در ذیل برای شما آن ها را شرح داده ایم.

زنون 100 وات کبری
زنون 100 وات کبری با شارژ سریع

زنون 100 وات فست شارژ کبری

زنون 100 وات کبری به عنوان قوی ترین لامپ زنون موجود در بازار شناخته می شود. این محصول دارای قدرت نور بسیار زیادی است. از طرفی دیگر قابلیت شارژ سریعی دارد. موضوع قابل توجه در رابطه با این محصول، نوع ترانس AC آن می باشد.

لامپ های زنونی که این دسته از ترانس ها را دارند، غالباً دارای طول عمر بیشتری هستند؛ چرا که گرمای کمتر و نور بیشتری را تولید می کنند. مجموع این موارد سبب شده تا این محصول به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها در زمان خرید لامپ زنون تلقی شود.

لامپ زنون A8

لامپ زنون 55 وات عقاب
زنون 55 وات عقاب پرتاب نور عالی

این محصول که تحت عنوان زنون 55 وات عقاب هم شناخته می شود را می توان در دسته قویترین لامپ زنون موجود در بازار قرار داد. این محصول قدرت پرتاب نور بسیار عالی دارد. نحوه طراحی این لامپ به گونه ای صورت گرفته که گرمای اندک اما نور بالایی تولید می کند. همین مورد سبب شده تا عمر بالایی داشته باشد.

 

افزون بر این موارد، در تمام پایه ها نیز موجود است. این موضوع به نوبه خود سبب شده تا این محصول یک انتخاب بسیار ایده آل برای خودرو های مختلف باشد. لازم به ذکر است که این مدل قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

زنون F9

مدل F9 می تواند یک انتخاب بسیار ایده آل برای خودرو ها باشد. این محصول با توان مصرفی 55 وات واقعی دارای قدرت پرتاب نور بسیار عالی است. افزون بر این موارد می تواند عمر بالایی هم داشته باشد. این مدل دارای کیت مخصوصی است که باعث می شود تا عمر و کارایی بیشتری داشته باشد.

لامپ زنون f9
لامپ زنون f9 ماشین مناسب انواع خودروها

 زنون 120 وات

زنون 120 وات
زنون 120 وات رمینگتون با نصب آسان روی انواع خودروها

این محصول توسط شرکت معتبر رمینگتون ساخته شده است. این مدل دارای ترانس DC است. به همین جهت مصرف برق پایینی دارد و قدرت پرتاب نور آن هم بسیار ایده آل است.

افزون بر این موارد دوام و عمر مناسبی هم دارد. ترکیب کلی این موارد در کنار همدیگر سبب شده تا بسیاری آن را به عنوان بهترین لامپ زنون موجود در بازار تلقی نمایند.

لامپ زنون 55 وات

لامپ زنون 55 وات معمولی توسط برند هنزو ساخته شده و دارای یک کیت استیل بسیار با کیفیت است. طرحی منحصر به فرد و البته کیفیت عالی آن سبب شده است تا عمر بالایی داشته باشد.

افزون بر این موارد یک کیت منحصر به فرد و تراشه های نوآورانه دارد. بدین جهت است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد. البته برخورداری از مزایای این محصول به شرطی است که بتوانید آن را از یک فروشنده معتبر خریداری نمایید.

زنون ۵۵ وات جعبه آبی
زنون ۵۵ وات جعبه آبی عمر بالا

ما در فروشگاه لنزو لامپ تمام مدل های یاد شده را همراه با چندین و چند نوع لامپ زنون دیگر به شما عزیزان ارائه می دهیم. افزون بر این موارد ما هر محصول را با ضمانت اصالت کالا و البته مناسب ترین قیمت عرضه می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

3.4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

لنزو لامپ

×