بهترین قفل فرمان خودرو

بهترین قفل فرمان

قفل فرمان خودرو را می توان به عنوان یکی از بهترین و البته منحصر به فرد ترین محصولاتی در نظر گرفت تاثیر زیادی در امنیت اتومبیل ها دارد. همین مورد هم سبب شده است تا طیف زیادی از خریداران به دنبال بهترین قفل فرمان خودرو در بازار باشند. با این اوصاف تعداد زیادی از این افراد در خریدهای خود ناکام می مانند. در واقع آن ها نمی دانند که دقیقاً کدام محصول می تواند برایشان مناسب باشد. به همین جهت است که به اولین انتخاب هایی که در مسیرشان قرار می گیرد، اکتفا می کنند. این در نوع خود باعث می شود تا هزینه آن ها هدر رفته و ریسک سرقت اتومبیلشان هم افزایش یابد. ما در این مقاله قصد داریم تا به شیوه ای دقیق بر روی انواع قفل فرمان خودرو متمرکز شویم. لذا اگر شما هم به دنبال انتخاب یا خرید قفل فرمان ارزان خودرو هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

ماهیت قفل فرمان خودرو

قبل از این که بخواهیم ویژگی های بهترین قفل فرمان خودرو را برای شما عزیزان شرح دهیم، بهتر است ابتدا مروری کوتاه بر روی ماهیت قفل فرمان داشته باشیم. بدون شک این موضوع می تواند درک شما از مقاله حاضر را افزایش دهد.

در حقیقت قفل فرمان به وسیله ای فلزی گفته می شود که بر روی غربیلک فرمان محکم شده و مانع از چرخش آن می شود. بر روی بدنه این محصول یک قفل وجود دارد که بعد از تنظیم ابعاد، باید آن را محکم نمود. این موضوع باعث می شود تا عمل جابه جایی خودرو غیر ممکن شود. این محصولات در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. برخی از محصولات علاوه بر فرمان، می توانند پدال ها را هم قفل نمایند. این موضوع باعث می شود تا خطر سرقت خودرو به حداقل برسد.

کارایی این محصولات سبب شده تا مدل های مختلفی از آن ها تولید شود. مدل های عصایی و کشویی دو طیف مختلف از “انواع قفل فرمان موجود در بازار هستند. نخستین گام در انتخاب بهترین قفل فرمان خودرو هم تعیین نوع آن می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. اما بهتر است در حال حاضر بدانید که قفل فرمان ها به تنهایی نمی توانند بازدارنده سرقت باشند.

به عبارت ساده تر، حتی با وجود این قفل ها نیز احتمال سرقت خودرو شما وجود دارد. با این اوصاف تجربه ثابت کرده که وجود آن ها می تواند به طرز چشمگیری، خطر سرقت خودرو را کاهش دهد. این موضوع همان چیزی بوده که نفوذ و محبوبیت این محصول را افزایش داده است.

ویژگی های قفل فرمان خوب

برای این که بتوانید بهترین قفل فرمان خودرو را انتخاب کنید، نخست باید با ویژگی های آن آشنا شوید. این ویژگی ها همان چیزی است که بسیاری از مردم اطلاعی از آن ندارند. نخستین ویژگی در این محصولات، نوع طراحی بدنه است. این محصولات دارای مدل های عصایی یا کشویی هستند.

برخی دیگر از مدل ها هم علاوه بر فرمان، پدال ها  را هم قفل می کنند. در این این بین می توان گفت که مدل های دسته آخر می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. در حقیقت قفل کردن فرمان در کنار پدال ها می تواند تا حد زیادی مانع از سرقت خودرو شود.

بعضی از افراد این سوال برایشان پیش میاید که قفل فرمان یا قفل پدال کدام یک بهتر است؟ در جواب باید گفت هر دوی این محصولات از نظر امنیت در درجه بالایی قرار دارند. نصب هر دو قفل بهترین گزینه برای حفظ امنیت خودرو است.

جنس بدنه هم از دیگر مولفه هایی است که باید جهت خرید یک قفل فرمان خوب در نظر گرفت. بهتر است اولویت شما با مدل هایی باشد که از جنس فولاد هستند. این محصولات می توانند عمر بیشتری داشته باشند. جنس میله، تناسب قفل فرمان با نوع خودرو، نوع روکش و… از دیگر فاکتور هایی هستند که می تواند در تعیین بهترین قفل فرمان خودرو دخیل باشد.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که محصول انتخابی شما بایستی تماماً بر اساس نیاز و شرایط شما باشد. این موضوع مهم ترین فاکتوری است که در زمان خرید باید بدان دقت کنید.

آیا قفل فرمان ارزان مناسب است؟

همان گونه که اشاره کردیم، این روزها انواع مختلفی از قفل فرمان در بازار وجود دارد. این تنوع در حوزه قیمت هم دیده می شود. به عبارت ساده تر شما می توانید انواع قفل فرمان ها را از قیمت های پایین تا بالا انتخاب کنید. این موضوع اگرچه انتخاب های بیشتر را به خریدار می دهد، اما یک تصور نامناسب را هم ایجاد کرده است.

در واقع اکثر مردم فکر می کنند که قفل فرمان ارزان خودرو، نمی تواند امنیت کافی داشته باشد. این در حالی است که قیمت مولفه ای جدا از امنیت است. در واقع ممکن است دلیل ارزان بودن یک قفل فرمان تنها ضخامت کمتر بدنه آن باشد و لذا در حیطه نصب یا مقاومت هیچ گونه مشکلی نداشته باشد. به همین جهت نباید قیمت را ملاک مستحکمی برای بی کیفیت بودن یک قفل فرمان خودرو تلقی نمود.

بر همین اساس می توان گفت که در مدل های ارزان هم می توان محصولات با کیفیتی را پیدا کرد. البته باید عنوان کرد که خرید یک قفل فرمان ارزان خودرو که کیفیت مناسبی هم داشته باشد، منوط به فاکتورهای مختلفی است. نوع بدنه، برند، نوع طراحی و… از جمله این موارد است. برای این که در این زمینه دچار مشکل نشوید، بهتر است خرید خود را از یک فروشنده معتبر و با سابقه مانند فروشگاه لنزو تحت عنوان لنزو اسدیان که دارای سابقه بیش از 40 سال دارد، انجام دهید.

 بهترین قفل فرمان های موجود در بازار

بدون شک شما هم مانند سایر مخاطبان تمایل دارید تا بهترین قفل فرمان های موجود در بازار را بشناسید. قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که صفت بهترین متناسب با هر شخص تغییر می کند. برخی ممکن است مدل های کشویی را بهترین بدانند و برخی دیگر ممکن است صرفا به مدل های عصایی متمایل باشند. با این وجود ما در ادامه چند قفل فرمان ارزان خودرو را به شما معرفی کرده ایم که همگی کیفیت بالایی داشته و جزو بهترین ها به حساب می آیند.

قفل فرمان عصایی 3 میل

قفل فرمان عصایی 3 میل
قفل فرمان عصایی 3 میل امن ترین قفل فرمان خودرو

این محصول را می توان به عنوان یکی از بهترین قفل فرمان های موجود در بازار قلمداد کرد. بدنه این محصول از فلز مقاوم و ضخیم ساخته شده است. از طرفی دیگر ساختار آن دارای سه میله مختلف است که باعث می شود تا این مقاومت به بالاترین سطح ممکن برسد. همین موارد هم سبب شده تا بسیاری آن را در صدر انتخاب های خود قرار دهند.

قفل فرمان کلاغی

قفل فرمان کلاغی
خرید قفل فرمان کلاغی با ایمنی بالا

این محصول را می توان به عنوان یکی از ایمن ترین مدل های قفل فرمان ارزان خودرو تلقی نمود. شیوه طراحی این محصول به گونه ای است که برای هر نوع خودرویی قابل استفاده است. از طرفی دیگر مقاومت بی نظیری هم دارد که آن را متمایز می کند.

قفل فرمان دوبل دسته دار

قفل فرمان دوبل دسته دار
قفل فرمان دوبل دسته دار کیفیت و ایمنی بالا

این محصول هم تا حد زیادی مشابه مدل های فوق است. در این مدل از فلز های بسیار مقاوم استفاده است. از طرفی دیگر بخش قفل آن هم بسیار ایمن است که این در نوع خود ریسک سرقت خودرو را کاهش می دهد.
این موارد برخی از بهترین قفل فرمان های موجود در بازار بود که اغلب آن ها امنیت عالی و قیمت مناسبی دارند. البته این قیمت و کیفیت منوط به خرید از مرجع معتبر آن می باشد. ما در فروشگاه لنزولامپ نه تنها این کیفیت را به شما تضمین می دهیم، بلکه مناسب ترین قیمت ها را هم خدمت شما عرضه می کنیم.

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

لنزو لامپ

×