معرفی جدیدترین و پرفروش ترین هدلایت ها

جدیدترین و پرفروش ترین هدلایت

هدلایت ها را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای چراغ خودرو دانست. این محصول با توجه به مزایایی که دارد، توانسته نفوذ خوبی در بین صاحبان خودرو داشته باشد. اما در بین این حجم از مدل، جدیدترین هدلایت و پرفروش ترین هدلایت ها کدامند؟ این سوالی است که اغلب خریداران قبل از انتخاب از خود می پرسند. در واقع بیشتر افراد تمایل دارند تا بهترین مدل را برای کار خود انتخاب نمایند.

بر این اساس آن ها به سراغ جدیدترین و البته پرفروش ترین هدلایت می روند؛ چرا که می دانند هرچه یک محصول جدید تر باشد، فناوری های مدرن تری در آن بکار رفته است. از طرفی دیگر چنانچه یک محصول در بین رانندگان به محبوبیت برسد، بدون شک کیفیت مناسبی هم داشته است. همین مورد سبب شده تا خریداران به سمت چنین انتخاب هایی کشش داشته باشند. با این اوصاف نمی توان یک مدل را به تنهایی برای چنین انتخابی ذکر نمود.

چراکه مدل های مختلفی وجود دارد که در این بین تنها تعدادی از آن ها جدید یا پرفروش هستند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا این طیف از مدل ها را برای شما عزیزان ذکر کنیم. پس اگر به دنبال جدیدترین هدلایت و یا محبوب ترین آن هستید، حتما ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

هدلایت چیست؟

قبل از این که بخواهیم پرفروش ترین مدل های هدلایت را خدمت شما عزیزان بیان کنیم، بهتر است ابتدا مروری بر روی ماهیت این محصولات داشته باشیم. بدون شک این موضوع می تواند دلیل تمرکز ما بر روی هدلایت را برای شما عزیزان مشخص سازد.

در حقیقت “هدلایت را می توان نسل جدید چراغ های خودرو دانست. این محصولات در کاسه چراغ خودرو جای می گیرند. از طرفی دیگر به دلیل ماهیت بی نظیر و قیمت های مناسبشان، می توانند در صدر انتخاب های مردم قرار گیرند.

در واقع هدلایت ها بر خلاف “لامپ های زنون، دارای یک فن کوچک در بخش انتهایی خود هستند. این فن باعث دفع دمای ناشی از عملکرد چراغ ها می شود. به همین جهت است که هدلایت ها در اثر گرمای ناشی از آن آسیب نمی بینند و می توانند عمر بیشتری داشته باشند. از طرفی دیگر این محصولات نور ملایم تر و مصرف برق کمتری دارند. این به نوبه خود باعث می شود تا بیش از پیش در میان مردم محبوب شوند.

جدیدترین و پرفروش ترین هدلایت ها

حال که با ماهیت هدلایت ها آشنا شدید، بهتر است معروف ترین مدل های این محصول را هم بشناسید. ما در ادامه برخی از پرفروش ترین و جدیدترین هدلایت ها را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم که می تواند در فرایند تصمیم گیری شما موثر باشد.

هدلایت چهار طرفه Csp

هدلایت چهار طرفه Csp لنزو
خرید هدلایت چهار طرفه Csp لنزو

هدلایت 4 طرفه csp با روشنایی فوق العاده ای که دارد، بی شک آن را می توان جزو یکی از پرفروش ترین هدلایت های موجود در بازار دانست. همان گونه که از نام این محصول پیداست، می تواند نور را در چهار ضلع خود پخش کند. از طرفی به علت کنباس دار بودن دلیل دیگر انتخاب این محصول از نظر مصرف کنندگان است. توان مصرفی این هدلایت 320 وات است.

مدل های csp را می توان جزو جدیدترین مدل های هدلایت دانست. این دسته از تولیدات دارای قدرت نوردهی بسیار بالایی هستند. از طرفی دیگر مصرف آن نیز اندک بوده و در کسری از ثانیه روشن می شوند. نکته قابل توجه این است که خطر استفاده از این محصولات نسبت به لامپ های زنون بسیار کمتر می باشد. مجموع این موارد سبب شده تا برای خریدار جذابیت بیشتری داشته باشد.

 

هدلایت Csp R1

هدلایت Csp R1
خرید هدلایت Csp R1 از لنزو

هدلایت R1 یک محصول بی نظیر با روشنایی 45000 لومن و توان مصرفی 450 وات و دارای نور متمرکز و خطی است که همین مورد باعث شده تا این دسته از محصولات در لیست پرفروش ترین هدلایت ها قرار گیرند. این محصول با خاصیت ضدآب بودن مناسب برای خودروهای تیبا، سمند، رنو مگان، پژو 206، سیتروئن زانتیا می باشد.

هدلایت L7

هدلایت دو طرفه L7
خرید پرفروش ترین هدلایت دو طرفه L7 از لنزو

هدلایت l7 از دیگر محصولات منحصر به فردی است که توانسته توجه مشتریان را به سمت خود جلب کند. این محصول را می توان جزو جدیدترین هدلایت های موجود در بازار دانست که توانسته توجه طیف زیادی از مشتریان را به سمت خود جلب نماید. این محصول توان مصرفی معادل  ۱۶۰ وات دارد. از طرفی دیگر قدرت روشنایی آن ۱۶۰۰۰ لومن است. این میزان در نوع خود بسیار عالی است. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با این محصول، ضد آب بودن آن است. این قابلیت سبب شده تا این هدلایت یک انتخاب مناسب برای رانندگان جاده باشد.

هدلایت چهار طرفه جعبه رنگی x4s

هدلایت چهار طرفه جعبه رنگی x4s لنزو
خرید هدلایت چهار طرفه جعبه رنگی x4s لنزو

هدلایت 4 طرفه جعبه رنگی x4s یک محصول عالی با توان 300 وات و روشنایی 30000 لومن است که دارای smd های مختلف در چهار ضلع خود است. همین مورد هم باعث شده تا روشنایی بسیار بالایی داشته باشد. افزون بر این موارد، کیفیت smd های بکار رفته در بالاترین حد ممکن است؛ همین مورد باعث می شود تا عمر و دوام بالایی داشته باشد. قیمت مناسب و البته بی خطر بودن باعث شده تا این دسته از محصولات در لیست پرفروش ترین هدلایت ها قرار گیرند.

هدلایت 8طرفه لنزو
خرید هدلایت 8طرفه لنزو ضدآب

هدلایت ۸ طرفه

هدلایت ۸ طرفه محصول بسیار بی نظیری است که مزایای بسیاری زیادی دارد. این محصول جزو جدیدترین هدلایت های موجود در بازار است که نور را در هشت ضلع مختلف منتشر می کند. ال ای دی های بکار رفته در این محصول از نوع cob می باشد. به همین جهت است که این هدلایت می تواند تنها با صرف ۱۰۰ وات، روشنایی معادل ۱۵۰۰۰ لومن تولید نماید. از طرفی دیگر شدت نور سفید آن  هم حدود 6000 کلوین می باشد که در نوع خود بسیار منحصر به فرد است.

این محصول دارای فن و کیت مخصوص در بخش پشتی است. وجود این دو بخش باعث می شود تا کارایی و عمر محصول افزایش یابد. به گونه ای که عمر مفید آن معادل ۳۰۰۰ ساعت می باشد. قیمت مناسب و کارایی بالا هم دو ویژگی دیگری هستند که این محصول را در لیست پرفروش ترین هدلایت های بازار قرار داده اند.

سخن آخر

هدلایت ها را می توان به عنوان یک از بهترین انتخاب ها برای لامپ خودرو دانست. این محصولات مزیت های مختلفی نظیر عمر بالا، مصرف اندک، قدرت روشنایی بالا، بی خطر بودن و… را در بطن خود دارند. همین مورد سبب شده تا مورد توجه رانندگان قرار گیرند. اما در بین انبوهی از این محصولات، تنها برخی از مدل های آن محبوبیت گسترده دارند. ما در این لیست جدیدترین هدلایت و پرفروش ترین هدلایت ها را خدمت شما عزیزان ارائه کرده ایم. چنانچه تمایل دارید انواع بیشتری از هدلایت ها مشاهده کنید، می توانید از بخش دسته بندی محصولات، هدلایت را انتخاب و یا برای راحتی کار روی “انواع هدلایت لنزو” کلیک کنید.

همچنین اگر خواستید در مورد “مزایا و معایب هدلایت یا “همه چیز درباره هدلایت را بدانید بخش مقالات لنزو را حتما مطالعه بفرمایید و سپس برای “خرید هدلایت لنزو اقدام نمایید.

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

14 دیدگاه برای “معرفی جدیدترین و پرفروش ترین هدلایت ها

  1. سورنا گفته:

    سلام
    من پرشیا دارم و همیشه تو شب حرکت میکنم
    واسه نور بالام ی چیز خیلی قوی میخوام
    کدوم بهتره و نورش بیشترع

  2. احسان گفته:

    سلام برای خودروی ساینا که نوردهی در شب خیلی خوب باشه چی پیشنهاد میدید

  3. Amin گفته:

    سلام من واسه مه شکن پرشیا میخواستم
    خیلی قوی نباشه معمولی و دو طرفه باشه چی پیشنهاد میدین؟
    ممنون از لطف شما

  4. موسوی گفته:

    سلام من بخاطر استفاده از عینک طبی ، رانندگی در شب و در شرایط بارندگی برایم سخت است برای نور پائین سمند با پایه H7 کاسه چراغ ساده بدون لنز با نور آفتابی چه هدلایتی را توصیه می کنید که طول و عرض نور خوبی بدهد و ترجیحا درپوش کاسه هم بسته بشود و بیشتر از 70 وات هم هر چراغ نباشد

  5. مجتبی گفته:

    سلام هدلایت ۸ تیکه برای کشنده پیلسان )سیتراک)زیر مجموعه ماموت میخوام

  6. رحمت گفته:

    سلام هدلایت مناسب برای چراغ 131 به شکلی که راننده طرف مقابل اذیت نکنه ونور قوی داشته باشه همینطور هدلایت یا زنون برای زنیوری سپر جلو پراید میخواستم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • لنزو رضا اسدیان
      کارشناس لنزو گفته:

      دوست عزیز سلام.
      برای مشاوره و راهنمایی بهتر لطفا به تلگرام واتس آپ ایتا و روبیکا این خط پیام بدید.
      09103909605

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

لنزو لامپ

×