آشنایی با انواع کاور ریموت خودرو

انواع کاور ریموت خودرو

ریموت خودرو را می توان تنها وسیله جانبی خودرو ها در نظر گرفت که نسبت به فرمان خودرو هم بیشتر در دست راننده قرار می‌گیرد. از طرفی دیگر این وسیله در اغلب موقعیت ها به همراه راننده است و در محیط ها و شرایط مختلفی قرار می گیرد. افزون بر این موارد دارای ماهیت حساسی است که در صورت بروز ضربه می‌تواند آسیب جدی ببیند. همین مورد سبب شده تا انواع کاور ریموت خودرو برای محافظت از آن ایجاد شود.
این دسته از محصولات می‌توانند با تکیه بر ساختار و البته ماهیت خود مانع از وارد آمدن آسیب های مختلف به قطعات حساس ریموت خودرو شوند. از طرفی دیگر این محصولات زیبایی و البته کارایی بهتر را به دنبال دارند و همین مورد سبب شده تا تقاضای زیادی جهت خرید کاور ریموت خودرو ایجاد شود.
با این وجود بخش زیادی از متقاضیان به خوبی با این دسته از تولیدات آشنایی ندارند و یا دست کم نمی دانند که چه مدل هایی از آن ها در بازار وجود دارد. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا به شیوه ای دقیق انواع کاور ریموت خودرو را برای شما عزیزان مورد نقد و بررسی قرار دهیم. لذا بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

ماهیت کاور ریموت خودرو

قبل از این که بخواهیم به انواع کاور ریموت خودرو بپردازیم، بهتر است ابتدا ماهیت اصلی این محصول را برای شما عزیزان شرح دهیم. بدون شک این فاکتور می تواند درک شما از ادامه این متن را افزایش دهد. در واقع کاور ریموت به محصولی گفته می‌شود که برای حفاظت از ریموت خودروها ایجاد شده است. ریموت ها محصولات الکترونیکی کوچکی هستند که دارای برد و قطعات حساسی در بخش بدنه خود هستند.
از طرفی دیگر این دسته از محصولات بیش از تمام لوازم جانبی خودرو در دسترس راننده هستند و راننده عموماً آن را با خود به همراه دارد. وارد آمدن کوچکترین ضربه به ریموت ها می تواند منجر به از کار افتادن آن ها و یا ایجاد اتصالی و آسیب در بخش داخلی آن ها شود که این فاکتور بر روی عملکرد صحیح آن تاثیر منفی دارد. شیوع بالای این دسته از آسیب و مشکلات باعث شده تا رانندگان به سمت ساخت و طراحی کاور ریموت خودرو روی بیاورند. در واقع این کاورها می‌توانند در ساده‌ترین وجه ممکن مانع از بروز مشکلات و آسیب‌های مذکور شوند.
نکته قابل توجه این است که  کاور ریموت خودرو می‌تواند به طرز چشمگیری ریموت ها را در برابر شرایط  محیطی مختلف با آسیب های خارجی حفظ کند. این فاکتور با توجه به هزینه بالای تعویض یا تعمیر ریموت ها، بسیار حائز اهمیت است. چرا که در نهایت در هزینه های شما صرفه جویی می کند. به همین جهت است که اغلب رانندگان در پی خرید کاور ریموت خودرو هستند. اما متأسفانه اغلب این رانندگان با انواع کاور ریموت خودرو آشنایی ندارند به همین جهت است که ما قصد داریم تا این عدم آشنایی را برطرف سازیم.

انواع کاور ریموت خودرو در بازار ایران

تقاضای بالا برای خرید کاور ریموت خودرو سبب شده تا انواع مختلفی از آن ها در بازار تولید شود هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و طرح متناسب با خود می باشد. بدیهی است که این تفاوت ها سبب شده تا این تولیدات برای طیف مشخصی از جامعه هدف مناسب باشد. در حالت کلی تمام ریموت های موجود در بازار را به دو دسته چرمی و یا ژله‌ای (سیلیکونی) تقسیم می کنند. البته باید عنوان کنیم که هر یک از این مدلها خود می توانند زیر دسته های بیشتری هم داشته باشند. ما در ادامه این دو نوع را به دقت بررسی کرده ایم.
برای مشاهده انواع این محصول با انتخاب ” کاور ریموت خودرو ” می توانید شاهد تنوع بالای این محصول در فروشگاه لنزو باشید.

خرید کاور ریموت چرمی

این دسته از کاور ریموت ها را می‌توان به عنوان رایج ترین و البته محبوب ترین مدل های کاور ریموت در نظر گرفت. در واقع چرم نخستین متریالی بود که با استفاده از آن کاور ریموت تولید شد. مزایای بی نظیر و البته طرح های متنوع سبب شده تا این دسته از تولیدات همچنان جزو محبوب ترین مدل های بازار باشند.
عموما کاور ریموت های چرمی ظاهری کلاسیک و بسیار شیک دارند. از طرفی دیگر تنوع رنگی آن ها بسیار بالا بوده و امکان اعمال طرح به صورت اختصاصی را هم دارند. افزون بر این موارد، اغلب چرم های به کار رفته برای ساخت کاور ریموت، ضخامتی معادل ۲ میلی متر دارند. به همین جهت است که می‌توانند ریموت را در برابر ضربات مختلف حفظ کنند.
ساختار ویژه چرم عامل دیگری است که باعث شده تا این تولیدات گزینه ای مناسب برای حفاظت از کاور ریموت باشد. چرا که ماهیت کلی چرم ها عموما دارای سطح مشخصی از اصطکاک است که این مورد باعث می‌شود تا کاور ریموت ها از مشکلاتی همچون لغزندگی و موارد مشابه دور باشند. لغزش ریموت و سقوط آن به عنوان یکی از علل اصلی برای آسیب دیدن ریموت ها تلقی می شود.
با انتخاب ” کاور ریموت چرمی ” فروشگاه لنزو می توانید مدل های مختلفی برای تمام خودروها را مشاهده کنید.

خرید کاور ریموت ژله ای یا سیلیکونی

این دسته از کاور ریموت ها را می توان به عنوان گروهی دیگر از انواع کاور ریموت خودرو در نظر گرفت. این دسته از محصولات را می توان نسل جدیدی از کاور ریموت دانست که سعی در رفع مشکلات مدل های چرمی داشتند. نخستین مشکلی که این دسته از مدل ها قادر به رفع آن شدند، هزینه تمام شده است. در واقع عموماً کاور ریموت سیلیکونی دارای قیمت کمتری نسبت به مدل های چرمی هستند.

از طرفی دیگر این دسته از محصولات به دلیل ساختار ژله ای خود، استحکام بالایی دارد. به همین جهت است که در برابر لغزش از دست هم مقاومت بالایی دارند. قدرت ضربه گیری بالا فاکتور دیگری است که در کاور ریموت های سیلیکونی به چشم می خورد. در واقع ساختار سیلیکونی باعث شده تا این محصولات بدنه ای نرم داشته باشند که در ضربه گیری بسیار حائز اهمیت است.
کاور ریموت ژله ایلنزو مناسب انواع خودرو ها را هم مشاهده نمایید.

سخن آخر

کاور ریموت خودرو را می توان به عنوان یکی از منحصر به فردترین تولیداتی دانست که این روزها اغلب به رانندگان برای جلوگیری از آسیب های مختلف به ریموت خودرو خود به کار می گیرند. در حالت کلی دو نوع ریموت چرمی و سیلیکونی در بازار وجود دارد که ما در این مقاله سعی کردیم هر دو نوع را به شیوه ای عالی برای شما عزیزان شرح دهیم. چنانچه به دنبال اطلاعات بیشتر برای خرید کاور ریموت خودرو هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در لنزو لامپ تماس حاصل فرمایید.

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

لنزو لامپ

×