انواع جلو پنجره خودرو

جلو پنجره خودرو

جلو پنجره خودرو

جلو پنجره خودرو را می توان به عنوان یکی از مهمترین اجزای خودرو در مبحث زیبایی آن دانست. در واقع جلو پنجره می تواند جلوه ای بسیار شیک و زیبا را به خودرو ها ببخشند. همین مورد هم سبب شده تا طیف زیادی از مردم در پی این دسته از محصولات باشند.
این تولیدات در بخش جلویی خودرو نصب می شوند و می توان گفت که نخستین تصاویر از خودرو شما را در ذهن بیننده ایجاد می کنند. لذا هر اندازه که جذاب تر باشد، می تواند خودروی شما را مدرن تر جلوه دهد. همین تاثیر گذاری هم سبب شده تا انواع جلو پنجره برای خودرو ها ایجاد شود.
هر یک از این مدل ها به نحوی بر روی پرستیژ و زیبایی خودرو ها تاثیر می گذارند. به همین جهت است که محبوبیت بیشتری هم در بین جوانان دارند.
ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا مروری بر انواع جلو پنجره خودرو داشته باشیم. لذا بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

جلو پنجره خودرو چیست ؟

قبل از این که بخواهیم در رابطه با انواع جلو پنجره خودرو صحبت کنیم، بهتر است ابتدا با ماهیت این دسته از تولیدات آشنا شوید.
در واقع جلو پنجره خودرو به محصولاتی گفته می شود که در بین سپر و کاپوت خودرو نصب می شوند.
این محصولات عموما به صورت شبکه ای تولید می شوند و شیار های مختلفی دارند. این موضوع برای جذب بیشتر هوا به داخل موتور است تا بتواند آن را خنک نماید.
البته باید عنوان کنیم که جلو پنجره علاوه بر خنک سازی موتور، تاثیر بسیار زیادی هم در زیبایی و جذابیت خودرو ها دارد.
می توان گفت که این محصول به نحوی رخ خودروی شما را نمایش می دهد. به همین جهت است که زیبایی آن می تواند تاثیر زیادی در ظاهر خودرو شما داشته باشد.
بر همین اساس است که اغلب افراد برای اسپرت کردن خودرو، در گام اول نسبت به تغییر جلو پنجره اقدام می کنند.
با این وجود باید عنوان کنیم که این محصولات مدل ها و دسته بندی های مختلفی دارند. به همین جهت است که اغلب افراد نمی توانند انتخاب درستی را در زمان خرید داشته باشند.
ما در ادامه سعی داریم تا مروری بر انواع جلو پنجره داشته باشیم.

انواع جلو پنجره خودرو

همان گونه که عنوان کردیم، جلو پنجره خودرو ها انواع مختلفی دارند. این محصولات عموما بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی می شوند. برای مثال برخی از افراد آن ها را براساس نوع متریال به کار رفته دسته بندی می کنند.
بر این اساس جلو پنجره ها به دو نوع پلاستیکی و فلزی تقسیم می شوند. برخی دیگر هم بر اساس ابعاد و اندازه آن ها را دسته بندی می کنند.

اما ما قصد داریم تا در این مقاله بسته بندی مرتبط با ماهیت و نوع را برای شما ذکر کنیم که جامع ترین نوع دسته بندی برای جلو پنجره ها می باشد.

انواع جلو پنجره خودرو
انواع جلو پنجره خودرو

جلو پنجره شرکتی

جلو پنجره های شرکتی را می توان جزو رایج ترین و البته محبوب ترین مدل های جلو پنجره در نظر گرفت.
این دسته از تولیدات در واقع توسط خود شرکت های سازنده خودرو تولید شده و بر روی آن ها نصب می شود.
این محصولات ساختاری استاندارد و تست شده دارند. به همین جهت است که استفاده از آن ها تاثیر منفی بر روی روند خنک سازی خودرو ندارد.
البته باید عنوان کنیم که در ساخت این محصولات کمتر توجهی به زیبایی و مولفه های ظاهری می شود. لذا نباید انتظار زیبایی بیش از اندازه را از آن ها داشته باشید. با این وجود باید عنوان کنیم که این محصولات می توانند در نوع خود خود بسیار منحصر به فرد باشند، لذا آن ها را در اولویت خود بگذارید.

جلو پنجره های هوشمند

این دسته از جلو پنجره ها مختص خودروهای برقی است. در این دسته از خودرو ها عملاً خنک سازی موتور اهمیت چندانی ندارد. به همین جهت است که جلو پنجره ها هم به صورت مشبک تولید نمی شوند.
این دسته از تولیدات غالبا از نظر زیبایی شناسی اهمیت دارند. به همین جهت است که ساختاری بسیار شیک و مدرن دارند.
البته باید عنوان کنیم که در این محصولات هم تعدادی سنسور و سیستم هوشمند وجود دارد که بر روی عملکرد خودرو تاثیر گذار است. به همین جهت هم به آن ها هوشمند گفته می شود.

جلو پنجره اسپرت

این دسته از جلو پنجره ها را می توان به عنوان یکی از بهترین و البته منحصر به فرد ترین مدل های جلو پنجره در نظر گرفت.
این محصولات عموما دارای شیارها و البته منافذ زیادی هستند. همین مورد هم باعث می شود تا جریان هوا به خوبی از داخل آن ها عبور کند.
این فاکتور به نوبه خود به خنک سازی بهتر موتور کمک می کند.
همین مورد هم سبب شده تا این محصولات برای ماشین های مسابقه ای استفاده شود؛ چراکه در این دسته از ماشین ها نیاز بیشتری به جریان هوا برای خنک سازی موتور ها است.
سخن آخر
 ما در این مقاله سعی کردیم تا مروری بر جلو پنجره خودرو و ماهیت آن داشته باشیم. از طرفی دیگر ما سعی کردیم تا انواع آن ها را برای شما شرح دهیم.
با این وجود باید بدانید که برای هر مدل از خودرو های موجود در بازار، انواع زیادی از جلو پنجره تولید شده است.
این موضوع باعث می شود تا خریداران در زمان انتخاب دچار مشکل شوند. چنانچه برای خرید جلوپنجره نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، می توانید از طریق تماس با شعبات ما و یا چت آنلاین با کارشناسان لنزو در راتباط باشید.
امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

لنزو لامپ

×