انواع بکسل بند خودرو

انواع بکسل بند خودرو

انواع بکسل بند خودرو

بکسل بند خودرو را می توان به عنوان یکی از بهترین و البته ایده ال ترین محصولاتی دانست که باید در تمامی خودرو ها وجود داشته باشد. در واقع این وسیله کوچک اما کاربردی باعث می شود تا شما در زمان نیاز، خودرو خود را به یک تعمیرگاه برسانید. در واقع اگر خودروی شما بکسل بند نداشته باشد،  بایستی از جرثقیل کمک بگیرید. اما با استفاده از بکسل بند می توانید به کمک ماشین های عادی هم خودرو خود را به یک تعمیرگاه برسانید. این موضوع برای شرایط بحرانی بسیار حائز اهمیت است. در واقع همین اهمیت هم سبب شده تا انواع مختلفی از بکسل بند تولید شود که هر کدام از آن ها ویژگی های مختص به خود را دارند. با این اصاف طیف زیادی از رانندگان، اطلاعات دقیقی پیرامون این دسته از تولیدات ندارند. همین مورد باعث می شود تا در زمان خرید دچار سردرگمی شوند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا مروری بر روی این محصول داشته و انواع آن را خدمت شما عزیزان شرح دهیم. لذا اگر به دنبال خرید انواع بکسل بند خودرو هستید، بهتر است ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

بکسل بند خودرو چیست؟

قبل از این که بخواهیم انواع بکسل بند خودرو را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم،  بهتر است ابتدا مروری بر روی ماهیت این دسته از تولیدات داشته باشیم. در واقع این موضوع می تواند به شما کمک کند تا دیدگاهی بهتری نسبت به  موضوعات این مقاله داشته باشید. از طرفی دیگر اهمیت این محصول و انواع آن را به شیوه ای بسیار بهتر درک می کنید.
در واقع بکسل بند به قطعه فلزی یا پارچه ای گفته می شود که در بخش جلویی یا عقبی خودرو و زیر سپر نصب می شود.  در واقع این قطعه همچون یک گیره برای خودرو شما عمل کرده و می توانید به کمک آن خودرو خود را بکسل نمایید. کافی است یک طناب یا زنجیر را به آن متصل کرده و سر دیگر آن را هم به بکسل بند خودروی قبال نصب نمایید. با این کار عملا امکان انتقال خودروی شما توسط سایر ماشین ها فراهم می شود.
از آن جایی که بکسل بند به بدنه اصلی و شاسی خودرو متصل می شود‌، لذا می توان گفت که عملا  فشار به سپر خودرو یا بخش های جانی آن وارد نمی شود. مازاد بر این، قدرت کشش وارده هم به شیوه ای مناسب توزیع می شود. این فاکتور باعث می شود تا فرایند انتقال بسیار ساده تر باشد. چنین عملکرد بی نظیری باعث شده تا انواع مختلفی از بکسل بند برای خودرو ها ایجاد شود. هر یک از این مدل ها دارای متریال مختلفی هستند. برای مثال برخی از آن ها از پارچه های قوی، برخی دیگر از فلز و برخی دیگر تسمه هستند. با این وجود عملکرد و ماهیت تمامی آن ها برای بکسل کردن می باشد. اما قیمت و البته ویژگی های آنان متفاوت است. ما در ادامه انواع بکسل بند خودرو را برای شما ذکر کرده ایم تا این تفاوت ها را بهتر درک کنید.

انواع بکسل بند خودرو

همانگونه قبلا هم اشاره کردیم‌ انواع مختلفی از بکسل بند خودرو وجود دارد. هر یک از این مدل ها دارای ویژگی ها و البته ساختار مختلفی هستند. همین مورد هم باعث شده تا برای طیف خاصی از خودرو ها مناسب باشند.

بکسل بند پارچه ای
خرید بکسل بند پارچه ای

بکسل بند پارچه ای

اگر فرد ریز بینی باشید، بدون شک تا به این لحظه در قسمت جلویی برخی از خودروها، پارچه های کوچکی را دیده اید که‌ آویزان شده است . این پارچه در واقع بکسل بند آن می باشد. این دسته از محصولات با استفاده از پارچه های نخی یا پلی استری ویژه ساخته می شود که مقاومت بسیار بالایی دارد. البته باید عنوان کنیم که این دسته از محصولات صرفا برای خودروهای سبک و سواری مورد استفاده قرار می گیرد. البته نسبت به سایر مدل ها، مقاومت کمتری دارد.
برای مشاهده این محصول “بکسل بند پارچه ای” را انتخاب کنید.

بکسل بند فلزی

بکسل بند فلزی یا میله بکسل بند را می توان بهترین و البته ایده‌آل ترین انتخاب برای بکسل کردن خودرو دانست. در واقع این وسیله یک میله فلزی و بسیار مقاوم می باشد که دو خودرو را به هم وصل می کند. این وسیله تکان های اولیه در بکسل کردن خودر را حذف می کند. از طرفی دیگر باعث می شود تا فاصله بین دو خودرو به شیوه ای ایمن رعایت شود. چنین مزیت بی نظیری برای موقعیت هایی که ترمز خودرو از کار افتاده بسیار ایده‌آل است. همین مورد هم سبب شده تا اغلب خودرو های آفرود و یا کامیون های سنگین این وسیله را استفاده نمایند.
با انتخاب “بکسل بند فلزی” می توانید این محصول را مشاهده و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

خرید بکسل بند فلزی طرحدار
بکسل بند فلزی طرحدار در مدل های متنوع

بکسل بند اسپارکو

این محصول از جنس برزنت درجه یک ساخته شده که مقاومت خوبی دارد. از این بکسل بند می توان برای تمام خودروها استفاده کرد.از مزایای این محصول می توان به دوخت عالی و بادوام و نیز قابل شست و شو بودن اشاره کرد.
با انتخاب “بکسل بند اسپارکو” می توانید شاهد این محصول در فروشگاه لنزو باشید.

خرید بکسل بند اسپارکو
بکسل بند اسپارکو خودرو

بکسل بند تسمه ای

این دسته از بکسل بند ها نسبت به نمونه های قبلی دارای مقاومت بیشتری هستند. این دسته از محصولات دارای جنس تسمه ای می باشند و می توانند در برابر فشار های کششی، مقاومت بالایی از خود نشان دهند.

خرید بکسل بند تسمه ای رنگی
بکسل بند تسمه ای رنگی خودرو

سیم بکسل بند (بکسل بند سیمی)

سیم بکسل بند یا بکسل بند سیمی را رمی توان به عنوان یکی از قوی ترین و البته بهترین مدل های بکسل بند در دنیا دانست. این محصولات از رشته های فلزی مقاوم ساخته شده اند که به شکل طناب پیچید خورده اند. این ساختار بی نظیر باعث شده تا این تولیدات، مقاومت بسیار بالایی داشته باشند. این موضوع به نوبه خود سبب شده تا اغلب کامیون ها و خودروهای سنگین از این مدل بکسل بند استفاده نمایند.

خرید بکسل بند سیمی
بکسل بند سیمی باکیفیت بالا

سخن‌ آخر
بکسل بند خودرو را می توان به عنوان یکی از بهترین و البته ایده‌ال ترین تولیداتی دانست که برای جابه جایی و یا انتقال خودرو ها استفاده می شود. در واقع این وسیله بی نظیر باعث می شود تا شما در شرایط بحرانی نیازی به جرثقیل نداشته باشید. چنین قابلیت ایده آلی سبب شده تا تنوع‌ آن ها در بازار افزایش یابد. ما در این مقاله سعی کردیم تا مروری بر روی آن داشته باشیم. با این اوصاف اگر قصد خرید بکسل بند خودرو را دارید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات تکمیلی را از آنان دریافت کنید.

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

لنزو لامپ

×