ارزان ترین محصولات تمیز کننده خودرو کدامند؟

ارزان ترین محصولات تمیز کننده خودرو

تردد و یا حتی اسکان چند روزه خودرو در یک مکان مشخص می تواند باعث آلوده شدن آن شود. این آلودگی در اثر تابش خورشید و یا در طول روز می تواند جلوه ای بسیار ناپسند به خودرو شما بدهد. محصولات تمیز کننده خودرو اعم از “اسپری تمیز کننده خودرو” و یا “شامپو بدنه خودروجزو محصولات مهمی هستند که برای رفع این دسته از مشکلات ایجاد شده اند.

این دسته از تولیدات به نوبه خود توانسته اند جلوه و ظاهری زیباتر به خودرو ها بدهند. با این اوصاف بسیاری از رانندگان اطلاعات چندانی در رابطه با این دسته از محصولات و البته کارایی های آنان ندارند. همین عدم اطلاعات باعث می شود تا در زمان خرید نتوانند ارزان ترین و البته مناسب ترین مدل ها را انتخاب نمایند.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا به شیوه ای دقیق این محصولات و البته ویژگی های منحصر به فرد آن ها را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا اگر شما هم به دنبال ارزان ترین اسپری تمیز کننده خودرو یا انواع محصولات تمیز کننده و براق کننده خودرو هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

ماهیت محصولات تمیز کننده خودرو

همان گونه كه عنوان کردیم، بیشتر خودرو ها در طول زمان دچار آلودگی های مختلفی می شوند. این آلودگی با تابش نور خورشید جلوه ای ناپسند به خودرو شما می دهد. همین مورد باعث شده تا بسیاری از تولیدکنندگان، به فکر ساخت و طراحی محصولاتی برای تمیز کردن اجزای خودرو ها باشند.

در حالت کلی طیف زیادی از اسپری های تمیز کننده خودرو و یا شامپو بدنه خودرو در بازار عرضه شده است. بیشتر این تولیدات به گونه ای ساخته شده اند که بدون نیاز به آب می توانند آلودگی های موجود بر روی بدنه خودرو ها را از بین ببرند. از طرفی دیگر این دسته از تولیدات می توانند به بهترین وجه ممکن اجزای مختلف خودرو را براق و زیبا نمایند. البته این موضوع به شرطی است که شما بتوانید محصول خود را متناسب با آن بخش انتخاب کنید.

برای مثال محصولاتی که برای تمیز سازی صندلی و یا داشبورد ها استفاده می شود، با محصولاتی که برای تمیز کردن بدنه و لاستیک به  کار می رود، تفاوت دارد. افزون بر این موارد برخی از محصولات هزینه های بسیار بالایی دارند که این در نوع خود باعث می شود تا هزینه نهایی افراد افزایش یابد. به همین جهت است که باید در زمان انتخاب دقت بالایی داشته باشید.

بهترین و ارزان ترین محصولات تمیز کننده خودرو

همان گونه كه عنوان کردیم، این روز ها تعداد زیادی از محصولات تمیز کننده خودرو مانند اسپری ها و شامپو براق کننده بدنه در بازار وجود دارد. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های ساختاری متفاوتی هستند که آن ها را برای انجام وظیفه شان مناسب می کند. با این اوصاف بسیاری از افراد نمی توانند نمونه مورد نظر را با قیمتی ایده آل خریداری نمایند. ما در ادامه این مطلب چند مورد از بهترین و البته منحصر به فردترین محصولات را در این زمینه خدمت شما عزیزان معرفی کرده ایم.

اسپری پولیش داشبورد پاور

اسپری پولیش داشبورد پاور رنگ زرد
اسپری پولیش داشبورد ارزان ترین تمیز کننده خودرو

این محصول را می توان به عنوان یکی از بهترین و البته مناسب ترین مدل های اسپری تمیز کننده خودرو در نظر گرفت. ساختار شیمیایی این محصول به گونه ای طراحی شده که می تواند علاوه بر تمیز سازی و براق کنندگی داشبورد، مانع از نشستن گرد و غبار بر روی آن شود.

به عبارت ساده تر شما با استفاده از این محصول نه تنها قادر به رفع آلودگی ها خواهید بود، بله می توانید مانع از آلودگی مجدد آن شوید. باید در نظر داشته باشید که اسپری پولیش داشبورد پاور صرفا برای داشبورد و بخش های پلاستیکی خودرو استفاده می شود .

اسپری تمیز کننده لاستیک روغنی سوناتا

اسپری تمیزکننده لاستیک روغنی سوناتا
اسپری تمیزکننده لاستیک روغنی برند سوناتا بهترین محصول تمیز کننده خودرو

این محصول را می توان یکی دیگر از انواع اسپری تمیز کننده خودرو دانست که بیشتر برای تایر خودرو از آن استفاده می شود. در واقع این محصول می تواند به شیوه ای ایده آل و البته منحصر به فرد موجب درخشش و براقی تایر خودرو ها شود. نکته قابل توجه این است که اسپری تمیز کننده لاستیک روغنی سوناتا نیاز به هیچ گونه آب و یا تمیز کننده ای ندارد و تنها کافی است تا آن را از فاصله 15 سانتی متری بر روی تایر های اسپری کنید و تا چند روز تایر های درخشان و زیبا داشته باشید.

پولیش نرم خودرو

پولیش نرم خودرو
پولیش نرم خودرو محافظت کننده، براق کننده و تمیز کننده خودرو

پولیش نرم خودرو را می توان به عنوان یکی از بهترین محصولات برای رفع خط و خش های سطحی خودرو و البته ترمیم رنگ آن در نظر گرفت. این محصول می تواند در ساده ترین وجه ممکن خط و خش های سطح خودرو را رفع کرده آن را براق تر نماید. این موضوع به نوبه خود تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جلوه خودرو شما دارد.

شامپو بدنه یک لیتری برسی

شامپو بدنه خودرو برند برسی
خرید شامپو بدنه یک لیتری برسی یا شامپو و واکس برسی از بهترین محصولات تمیز کننده خودرو

این محصول را می توان یکی از ارزان ترین مدل های شامپو بدنه خودرو در نظر گرفت که کیفیت بسیار زیادی دارد. نکته قابل توجه این است که شما می توانید این شامپو را هم برای بدنه و هم برای تایر خودرو استفاده کنید. افزون بر این موارد این شامپو نه تنها می تواند موجب تمیز سازی بدنه خودرو شود، بلکه می تواند مانع از جذب آلودگی یا گرد و غبار هم شود.

واکس داشبورد لنزو

واکس داشبورد لنزو
واکس داشبورد لنزو از بهترین محصولات تمیز کننده خودرو

واکس داشبورد لنزو را می توان به عنوان یکی از بهترین و البته منحصر به فرد ترین محصولاتی در نظر گرفت که برای تمیز کردن بخش های پلاستیکی خودرو تولید شده است. این محصول قیمت مناسب و البته کیفیتی بالا دارد. نحوه ساختار شیمیایی این محصول به گونه ای است که می تواند بدون نیاز به آب موجب براقی و شفافیت بخش های پلاستیکی خودرو شود. این در نوع خود یک مزیت بسیار منحصر به فرد است.

سخن آخر

این روزها طیف زیادی از محصولات برای تمیزکاری و براق کنندگی خودرو ها وارد بازار شده اما متاسفانه بسیاری از رانندگان به خوبی با این محصولات آشنایی ندارند. ما در این مقاله نه تنها مروری بر ماهیت برخی از این محصولات داشتیم، بلکه سعی کردیم تا ارزان ترین و البته بهترین مدل های این محصول را خدمت شما عزیزان ذکر کنیم.

با انتخاب دسته “نظافت خودرو” می توانید شاهد لیست کاملی از انواع تمیزکننده های خودرو اعم از اسپری، واکس و شامپو و… باشید و برای “خرید اسپری تمیز کننده خودروو یا “خرید شامپو بدنه خودرو اقدام کنید.

برای خرید هر یک از این مدل ها و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در لنزو لامپ تماس حاصل فرمایید.

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

لنزو لامپ

×