خرید هدلایت ارزان

خرید هدلایت ارزان

خرید هدلایت ارزان با توجه به چه نکاتی امکان پذیر است؟

در این مقاله سعی کردیم به نکات مهم برای خرید هدلایت ارزان اشاره کنیم و به معرفی چندین نمونه از هدلایت ارزان پرداخته ایم. اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

لامپ هدلایت چیست؟

هدلایت یکی از بهترین لامپ های خودرو به شمار می رود. این لامپ به علت مقاوم بودن در برابر ضربه نسبت به سایر لامپ ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل کسانی که در این زمینه مطالعه می کنند و اطلاعات بیشتری دارند، خودرو های خود را به این لامپ مجهز می کنند.

چرا بیشتر افراد چراغ هدلایت را انتخاب می کنند؟

همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم این لامپ بسیار مقاوم است. لامپ هدلایت به نوعی طراحی شده است که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. برای مثال زمانی که خودرویی تصادف می کند معمولا لامپ های خودرو از کار می افتند، اما هدلایت ها در تصادف نیز آسیب جزئی می بینند و بیشتر آن ها حتی بعد از تصادف نیز کار می کنند. لامپ هدلایت ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد. عمر بیشتر، مقاومت بالاتر، نوردهی بیشتر، مصرف کمتر و امنیت بالاتر که در مقاله هدلایت چیست و چه کاربردی دارد به طور کامل با “لامپ هدلایت” آشنا شدید. در ادامه در مورد خرید هدلایت ارزان نیز صحبت خواهیم کرد.

نکات مهم هنگام خرید هدلایت ارزان
نکات مهم هنگام خرید هدلایت ارزان را بدانید

خرید لامپ هدلایت ارزان با توجه به چه نکاتی انجام می شود؟

برای خرید هدلایت ابتدا باید بدانید چه نوعی از آن مناسب خودروی شما است. در این رابطه نیاز دارید تحقیق و مطالعه کنید و حتی بهتر است از افراد کارشناس کمک بگیرید. البته می توانید از مشاوران سایت لنزو که هدفش خدمت به مشتری ست نیز کمک بگیرید. تمامی کارشناسان لنزو آماده هستند تا به شما عزیزان بهترین خدمات را ارائه کنند. به همین دلیل است که سعی داریم با نوشتن مقاله های این‌ چنینی شما را آگاه کنیم.
توجه داشته باشید که هدلایت موردنظر بر اساس نوع خودرو و چراغ های خودرو که شامل “هدلایت نور بالا” و یا نور پایین است، انتخاب می شود. مثلا لامپ هدلایتی که برای خودروی 206 به کار گرفته می شود با لامپ هدلایتی که برای پراید 132 به کار گرفته می شود، متفاوت است. بنابراین هر نوع هدلایتی مناسب خودروی شما نمی باشد. همینطور توان و نوردهی لامپ هدلایت ها با یکدیگر فرق می کند. اگر شما می خواهید از لامپ هدلایت با نوردهی بیشتر استفاده کنید، ابتدا نیاز دارید تا توان سوکت و سیم پایه لامپ خودروی خود را افزایش دهید. در مرحله آخر نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که هدلایت ارزانی که می خرید، حتما گارانتی داشته باشد. لنزو تمام محصولات خود را با گارانتی به فروش می رساند و خیال خریداران از این موضوع راحت است و با اعتماد به این موضوع به خرید هدلایت موردنظر ادامه می دهند.

پیشنهاد لنزو: پایه لامپ خودرو

خرید هدلایت ارزان چه مزایایی برای خودرو دارد؟

بیشتر افراد ممکن است با این سوال مواجه شوند که چرا بهتر است از لامپ هدلایت استفاده کنند؟! همانطور که می دانید از لامپ هدلایت در چراغ های جلویی خودرو استفاده می کنند. البته لازم به ذکر است که از هدلایت می توان در پروژکتور های سپر نیز استفاده کرد. لامپ هدلایت مزایای زیادی دارد که در مقاله “مزایا و معایب هدلایت” به طور کامل و جامع تمامی موارد را ذکر کردیم. در ادامه به چند مورد از مهم ترین مزایای لامپ هدلایت آشنا می شویم.

* لامپ هدلایت نوردهی بالا و مناسبی دارد.

* در برابر ضربه مقاوم هستند. از جمله مقاوم بودن آن باعث شده است تا در میان لامپ های دیگر طرفداران زیادی پیدا کند.

* تکنولوژی که در لامپ هدلایت استفاده می شود LED و SMD می باشد.

* این لامپ ها دوام و طول عمر بالایی دارند.

* نمای زیبایی به خودروی شما می دهند.

* با نور بالا و مناسبی که دارند باعث می شوند شما در مسیر هایی مانند جاده و یا مسیر های تاریک با آرامش بیشتری رانندگی کنید.

* با کمک لامپ هدلایت می توان جلوی بسیاری از تصادف ماشین ها با دیگر خودروها و حیوانات جلوگیری کرد.

لامپ هدلایت با قیمت ارزان

در این قسمت لامپ هدلایت هایی که قیمت مناسب تری دارند را به شما معرفی می کنیم.

هدلایت 4 طرفه OPT لنزو

قیمت هدلایت 4 طرفه OPT
هدلایت 4 طرفه OPT

هدلایت چهار طرفه X7 با چیپ COB ضد آب و ضد غبار است که باعث آسودگی خاطر رانندگان می شود که اگر آب با این لامپ خودرو برخورد کند، نمی سوزد. این هدلایت لنزو مناسب انواع خودروهای داخلی و خارجی است و به راحتی روی تمام خودروها قابل نصب و پیاده سازی است.

هدلایت G20

هدلایت G20
خرید هدلایت G20

این هدلایت دارای کیت ارورگیر یا خطاگیر و فن قوی است که مانع داغ شدن آن می شود. بدنه فلزی و زیبای این هدلایت و همین طور کیفیت بالا و روشنایی زیاد آن دلیل انتخاب اکثر افراد است. اگر به فمر یک هدلایت ارزان و به صرفه هستید، این لامپ خودرو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

هدلایت 4طرفه L9 لنزو

هدلایت4طرفه پایه مشکی
نصب آسان هدلایت 4طرفه L9

هدلایت 4طرفه L9 جزو یکی از پرفروش ترین هدلایت ها به شمار می رود که نسبت به کیفیت و کارایی آن قیمت مناسبی دارد. این لامپ دارای چیپ cob با توان مصرفی ٣٠٠ وات و شدت نور:٣٠٠٠ لومن Lm (نور سفید) و ضد آب است. همچنین با عملکرد سریع، حرارت بسیار کم را با ضمانت از لنزو اسدیان تهیه نمایید.

بیشتر بدانید: چیپ هدلایت

هدلایت ارزان

هدلایت ارزان لنزو
هدلایت ارزان قیمت مناسب

هدلایت ارزان همانطور که نامش مشخص است انتظار می رود که قیمت آن هم پاییین باشد و همینطور هم هست. به علت وجود فن در ساختار این هدلایت، حرارت بسیار کمی تولید می کند و منجر به این می شود که طول عمر محصول بیشتر شود و این از مزایای این محصول به شمار می رود. نوع LED آن cob و از کیفیت بالایی برخوردار است. توان مصرفی این هدلایت 24 وات و شدت نور آن 2600 لومن است. کیت این هدلایت دارای خاصیت ضدآب بوده و این مزیت بزرگی محسوب می شود.

هدلایت 3000 کلوین لنزو

فروش هدلایت 3000 لنزو
هدلایت 3000 کلوین برند لنزو

هدلایت 3000 کلوین برند لنزو یکی از هدلایت هایی است که با توجه به قیمت مناسب کیفیت بسیار مناسبی دارد.این محصول به دلیل کیفیت نوردهی بالایی که دارد به یکی از محبوب ترین هدلایت ها تبدیل شده است. توان مصرفی این هدلایت 240 وات و شدت نور آن 24000 لومن می باشد و بسیار بادوام است.نور این هدلایت به صورت یکدست تابیده می شود. حرارتی که این هدلایت از خود ایجاد می کند بسیار کم است.به نسبت حرارتی که تولید می کند فن خنک کننده آن سرعت بالایی دارد. نصب آن آسان و راحت است و در زمان کمی انجام می شود.

هدلایت مینی

هدلایت مینی رمینگتون
خرید بهترین هدلایت مینی

هدلایت مینی رمینگتون یکی دیگر از لامپ هایی است که به نسبت کیفیت بالایی که دارد قیمتش مناسب است. این لامپ را با تخفیف از سایت لنزو می توانید تهیه کنید. هدلایت مینی بیشتر برای خودرو هایی مناسب است که فضای کافی برای نصب هدلایت را ندارند. نوری که این هدلایت از خود تولید می کند 6000 کلوین است.
برند هدلایت مینی، رمینگتون می باشد که یکی از برند های معروف در این زمینه می باشد.نام این هدلایت برگرفته از جسم کوچکش است. یکی از مزایای این لامپ این است که آلودگی صوتی ندارد و حتی کوچک ترین صدایی مانند صدای فن خنک کننده از آن خارج نمی شود.

هدلایت ۲ طرفه gs

هدلایت 2طرفه gs باکیفیت
خرید هدلایت 2طرفه gS لنزو

یکی دیگر از هدلایت هایی که قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارد هدلایت ۲ طرفه gs برند لنزو می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این لامپ این است که برای تمامی خودرو ها مناسب و قابل استفاده می باشد.همچنین توان مصرفی این هدلایت 200 وات می باشد.شدت نور این هدلایت 20,000 لومن است که نسبت به قیمت مناسبی که دارد بسیار بالا می باشد.در این هدلایت از لامپ LED نوع cob استفاده شده است. نصب این هدلایت بسیار آسان و راحت انجام می شود و زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. همچنین این هدلایت فاقد ترانس است.

هدلایت space رمینگتون

هدلایت space رمینگتون فن قوی
هدلایت space رمینگتون

هدلایت space رمینگتون یکی دیگر از هدلایت هایی است که قیمت به صرفه ای دارد.چیپ لامپ این هدلایت LED از نوع cob است و با این که قیمت پایینی دارد اما مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای آن می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد.این هدلایت از نوع دو طرفه برند رمینگتون است.توان مصرفی آن 200 وات می باشد.این هدلایت از نوع کنباس دار می باشد که بسیار به نفع شما است. همچنین مجهز به فن های خنک کننده است که به بهترین روش یعنی با سرعت بسیار زیاد و صدای بسیار کم خنک می کند. بخوانید: هدلایت کنباس دار

آیا می توان به هدلایت های ارزان اعتماد کرد؟

در واقع قصد تیم ما از معرفی هدلایت های ارزان به شما عزیزان این است که بتوانید با هدلایت هایی که قیمت مناسب اما کیفیت بالایی دارند آشنا شوید. تجربه کاری ما در این زمینه بالا است. قصد ما سود رساندن به مشتری و جلب حس رضایت مشتری است. بنابراین جنسی را به شما معرفی می کنیم که از آن کاملا مطمئن هستیم.در ضمن این تفکر که اگر جنسی قیمت مناسبی دارد ممکن است کیفیت نداشته باشد، غلط است. چه بسا بسیاری از اجناس با قیمت پایین تر کیفیت بالاتری از اجناس گران تر دارند. پس با کمی تحقیق و مطالعه می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر به دنبال خرید هدلایت با توضیحات کامل و قیمت مناسب می گردید در این قسمت “خرید هدلایتکلیک کنید.

لنزو اسدیان

تیم لنزو اسدیان متشکل از کارکنان و کارشناسان خبره ای است که می توانند شما را در زمینه خرید و نصب لامپ های خودرو راهنمایی کنند. در نتیجه ما در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم. از این که همراه ما بودید متشکریم و اگر از خواندن این مطلب رضایت داشتید، در پایان به این محتوا امتیاز دهید.

ما را در اینستاگرام (lenzo_asadian) و کانال تلگرام (sportasadyian) دنبال کنید تا از جدیدترین اخبار ما مطلع شوید.

همراه ما باشید با مقاله: همه چیز درباره هدلایت

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

لنزو لامپ

×