خرید لامپ اس ام دی

خرید لامپ اس ام دی

اگر شما هم به فکر روشنایی بیشتر خودروتان بوده باشید، بدون شک تا به این لحظه نام “لامپ اس ام دی به گوشتان خورده است. در واقع این لامپ را می توان به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای چراغ خودرو دانست. همین مورد هم سبب شده است تا طیف زیادی از مردم به دنبال خرید لامپ اس ام دی باشند. اما باید عنوان کنیم که کمتر کسی اطلاعات دقیقی در رابطه با این محصول دارد.
همین موضوع هم باعث می شود تا افراد در زمان خرید لامپ smd دچار سردرگمی شده و یا حتی در دام افراد سودجو قرار گیرند. با این اوصاف ما سعی داریم تا در این مقاله به شیوه ای دقیق و ساده، در رابطه با این لامپ و البته نقاط قوت آن مطالبی را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا اگر شما هم به دنبال خرید لامپ اس ام دی هستید و یا می خواهید در رابطه با این محصول اطلاعات بیشتری را کسب کنید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

لامپ اس ام دی چیست؟

قبل از اینکه به نکات مهم در خرید لامپ اس ام دی بپردازیم، بهتر است ابتدا با ماهیت خود این محصول آشنا شویم. در واقع لامپ های اس ام دی زیر دسته ای از لامپ های ال ای دی هستند که “انواع لامپ اس ام دی را می توانید از بخش دسته بندی محصولات لنزو مشاهده کنید. زمانی که لامپ های ال ای دی برای اولین بار در دهه ۱۹۶۰ اختراع شد، به شدت مورد توجه قرار گرفت. اما بعد ها مهندسان متوجه شدند که این دسته از لامپ ها مشکلات سطحی هم دارند.
برای مثال برخی از آن ها در دراز مدت گرمای زیادی را تولید کرده و این گرما با توجه به آسیب پذیر بودن برد آن ها، باعث می شود تا سریع تر خراب شوند. از طرفی دیگر در صورت آسیب دیدن یک لامپ، مابقی هم دچار مشکل می شوند؛ چرا که برد آن ها مشترک است.
لامپ های اس ام دی محصولاتی بودند که سعی داشتند تا به بهترین نحو ممکن این مشکلات را برطرف نمایند. این محصولات برخلاف مدل های cob و ال ای دی های معمولی، برد مشترک نیستند. همین مورد باعث می شود تا گرمای بسیار کمتری را تولید نمایند. از طرفی دیگر، در صورت آسیب دیدن برخی از چراغ ها، تمام مجموعه توان خود را از دست نمی دهد.

خرید لامپ اس ام دی
خرید لامپ اس ام دی از لنزو با کیفیتی فوق العاده

این مزیت بی نظیر باعث شده تا این دسته از لامپ ها بتوانند به سادگی جای لامپ های ال دی معمولی را بگیرند. “مزایا و معایب لامپ اس ام دی از جمله سوالات پرتکرار افراد است که با خواندن مقاله ای که تیم محتوای لنزو آن را برای اطلاعات بیشتر شما تهیه کرده، می توانید کسب کنید. چراغ خودرو یکی از مهمترین حوزه هایی است که اس ام دی توانسته در آن پیشتاز باشد. در حقیقت این محصولات با توجه به گرمای کمتر خود، مانع از تغییر شکل یا آسیب دیدن طلق چراغ می شوند. این فاکتور همان مشکلی است که اغلب چراغ های معمولی با آن دست و پنجه نرم می کنند. از طرفی دیگر لامپ های اس ام دی به دلیل توان خود، می توانند شدت روشنایی بیشتری داشته باشند.
این موضوع همان فاکتوری است که سبب شده تا بسیاری از رانندگان به دنبال خرید لامپ اس ام دی باشند. اما باید بدانید که لامپ اس ام دی می تواند در بخش های مختلفی از خودرو مورد استفاده قرار گیرد. افزون بر این موارد، این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند. همین تنوع فراوان سبب شده است تا بسیاری از مشتریان در زمان انتخاب، دچار سردرگمی شوند. ما در ادامه قصد داریم تا اندکی از این سردرگمی را برای شما کاهش دهیم.

کاربرد لامپ های اس ام دی

نخستین گام برای انتخاب و خرید لامپ smd، تعیین نوع کاربری آن است. همانگونه که اشاره کردیم، لامپ های اس ام دی را می توان برای بخش های مختلفی از خودرو استفاده نمود. هر بخش هم با توجه به سیستم برق رسانی و البته فضایی که دارد، نیازمند نوع ویژه ای از لامپ های اس ام دی است. این بخش ها عموما به شرح زیر است.
• مه شکن
• روشنایی داخلی
• لامپ سقف
• لامپ پلاک
• لامپ صندوق عقب
• لامپ هدلایت

این بخش ها را می توان رایج ترین و البته مطرح ترین قسمت هایی دانست که در آن ها از لامپ های اس ام دی استفاده می شود. با این اوصاف ممکن است این مدل لامپ ها برای بخش های دیگری هم بکار گرفته شوند. لازم به ذکر است که هر یک از این بخش ها خود دارای ابعاد متفاوتی است. لذا باید در زمان انتخاب و خرید لامپ اس ام دی، مدلی را انتخاب کنید که با این جایگاه همخوانی داشته باشد.

پایه لامپ اس ام دی

نوع پایه از دیگر فاکتور هایی است که باید در زمان خرید لامپ اس ام دی بدان دقت کنید. در واقع هر خودرو برای چراغ های خود دارای نوع ویژه ای از پایه و سوکت است. لامپ های اس ام دی هم متناسب با این پایه ها تولید می شوند.
چنانچه مدل خریداری شده شما، سازگاری لازم با نوع پایه یا سوکت را نداشته باشد، عملا نمی توانید از آن استفاده کنید. برای این که بتوانید نوع پایه را بهتر شناسایی کنید، می توانید نوع و مدل خودرو را با فروشنده در میان بگذارید. آ ها می توانند به خوبی مدل مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند.

برای خرید لامپ smd نوع تابش لامپ اهمیت دارد؟!

نوع تابش از دیگر فاکتور های مهم برای خرید لامپ اس ام دی است. این محصولات از نظر زاویه تابش همانند هدلایت ها هستند. برای همین انواع دو طرفه، سه طرفه و چهار طرفه را هم دارند. بدون شک هر اندازه که زاویه های تابش بیشتر باشد، میزان نور بیشتر هم تولید می شود.
اما باید بدانید که نمی توان هر مدل از آن را برای خودرو خود خریداری کنید. محصول انتخابی شما باید دقیقا مطابق با نوع مهندس چراغ خودروتان باشد. چراکه این بخش است که می تواند نور را به خوبی متمرکز و یا پرتاب نماید.
اگر این دو بخش هماهنگی لازم را نداشته باشند، نمی توانید درخشش لازم را از این چراغ ها انتظار داشته باشید.
چنانچه تمایل دارید تا مدل چراغ مناسب برای خودرو خود را بدانید و یا قصد خرید لامپ اس ام دی را دارید، می توانید هم اکنون با کارشناسان فروشگاه لنزو تماس حاصل فرمایید.
با خواندن مقاله “همه چیز درباره لامپ اس ام دی می توانید کلیه اطلاعات مهم در رابطه با این محصول را بخوانید.

امتیاز شما باعث بهبود کیفیت محتوا میشود
این نوشته در اس ام دی ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

لنزو لامپ

×